Lieve mensen,
We zijn alweer lang en breed terug vanuit jullie prachtige paradijsje op Kato Korakiana, maar hebben ons hart achter gelaten en in gedachten zijn we nog steeds bij jullie. Wat is onze familievakantie toch super geweest.
Dankzij jullie inzet en betrokkenheid hebben we veel gelachen, gedanst, gedronken, gegeten, gezwommen, gevaren, gezelligheid, gefeest, genoten โฆ GEWELDIG. Voor wat jullie ons hebben geboden schieten complimenten te kort: het weerzien was warm en we voelden ons helemaal thuis.
De lunch was voortreffelijk, nogmaals hartelijk dank. Het ophalen van de tas.., de medicatie voor de zieke.., het regelen van de huurautoโs, de boot met de gezellige kapitein, het dansgezelschap.., een hapje en drank(je), de BBQ.., de mooie locatie. We zijn geheel ontzorgd en ontzettend verwend.
We nemen fantastische herinneringen mee en zullen nog vaak aan jullie, lieve Erwin en Raf, denken!! Tot gauw.
Veel liefs en dikke knuffels van Johan en Indira, Remco en Marrie, Alphons en Jeanina, Joop en Judith. 3-10 juni 2022
Judith Koppert
uit
Monster
schreef op 22 juni 2022
Even geduld...