Lieve lievekes, het was door de corona zo'n 2jaar geleden dat we op ons geliefde eiland in ons "eigen" huisje weer heerlijk hebben kunnen genieten. Een super relaxte vakantie onder 't genot van een hapje, drankje, veel slap geouwehoer, gezelligheid en vriendschap, met jullie die we al zooooo lang kennen en met lieve leuke nieuwe mensen. Het was weer TOP. We missen jullie en Corfu, het lekkere eten, de ouzo en de cola.tot gauw.....Taleme...lufjoe
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.