Lieve lieve Erwin en Raf. Wat was het weer een
onvergetelijk feestje.๐ Van 8 september t/m 27 september zijn wij weer thuis gekomen bij Corfu Bungalows. Heerlijk aan de ouzo en de formule 1 ballen. Wij denken nog dagelijks terug aan deze heerlijke tijd. Wij komen hier nu al zo'n 10 jaar en elke keer is het weer zo genieten. De gezelligheid is niet te beschrijven, dit moet je gewoon meemaken. Weer zoveel gelachen, gezopen๐บ, heerlijk gegeten en hele leuke mensen ontmoet. Jullie hebben zo'n bijzondere plek en jullie zijn hele bijzondere mensen. Wij missen jullie ontzettend en wij houden van jullie. Tot snel. Chantal en Guido.
Chantal en Guido
uit
Zwanenburg
schreef op 17 oktober 2021
Even geduld...