Ik kom hier al een aantal jaren met mijn maatjes Chiel en Joost. Deze keer was wat specialer ik vierde mijn 50e verjaardag daar. Ik ben altijd in die periode jarig en wilde het deze keer met de gezinnen vieren. 4 huisjes bezet, opgehaald door taxi bus (geregeld door Erwin)en alles was al helemaal geregeld en mijn huisje was zelfs versierd. Volgende dag auto en scooter geregeld (top) en de vakantie kon beginnen. De nacht van mijn verjaardag was super, kadoos, gelachen verwend. Kids vrienden hebben een heerlijke week gehad. Raf en Erwin regelen alles en geen vraag is te gek. Ik,wij hebben genoten van de mooie huisjes, super zwembad en omgeving. Lieve Raf en Erwin bedankt voor wederom goede zorgen we hebben genoten. Tot gauw Arie Bianca en kids.
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.