Top week gehad! 50e verjaardag van (schoon)vader gevierd met familie/vrienden. Alles super georganiseerd en geregeld. Mooie locatie, super gast vrij! Leukste, gezelligste en liefste gastvrouw/heer 🙂 Erwin en Raf! Komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de gezellige week, we waren van alles voorzien.
Tot gauw x!
Raoul & Zoë
uit
Bergschenhoek
schreef op 1 september 2021
Even geduld...