Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Hein Janssen schreef op 8 mei 2019
Wij waren in het vroege voorjaar, vlak voordat het seizoen daar na Pasen begint, op Corfu, en logeerden in een van de bungalows van Raf en Erwin. Heel fijn huisje, heerlijk rustig, alles erop en eraan, zwembad voor de deur en elke dag het bed opgemaakt! Behalve dat is deze plek de ideale uitvalsbasis om het eiland te ontdekken, liefst in een pittige Fiat Panda! Tip: in Corfu Stad zit een geweldig fijn, modern en goed restaurant: Salto. Toen wij in Erwins Jeep weer vertrokken, kregen we van tuinvrouw Raf nog een paar stekjes mee van de oleander, de woestijnroos en de olijfboom, die nu in kleine potjes op ons Amsterdamse dakterras staan. Als die straks gaan groeien zullen we terugdenken aan Corfu. Ciao! - Hein & Louis
Beheerdersantwoord van: corfubungalow
Goeiemorgen kanjers!

We hebben een nieuw gastenboek waardoor we ook een antwoord kunnen geven.
Dank voor jullie lief bericht, wij vonden het ook erg gezellig
Erg goed van jullie, hoe jullie toch iedere keer de weg vonden naar bijzondere plaatsen en plekken.
Zonnige groeten, Erwin en Raf xxx
Even geduld...