Van 1 sep. t/m 19 sep. 2018 weer genoten bij Erwin en Raf. Voor mij is dit nu de 6e of 7e keer, het voelt als thuiskomen. Op deze plek wordt ik gewoon intens gelukkig. Leuke mensen ontmoet, heerlijk gegeten en mijn lever verknalt..... kortom.... een top vakantie.
Lieve Erwin en Raf, bedankt voor alles en tot volgend jaar.
Dikke knuf Chantal & Guido.
Guido (ouwe pik)
schreef op 28 september 2018
Beheerdersantwoord van: corfubungalow
Goeiemorgen schattebouten!
We hebben een nieuw gastenboek waar we blij mee zijn.
Dus daarom een laat antwoord.
Bedankt voor jullie bezoeken, gezelligheid en warmte.
Tot volgend jaar, Erwin en Raf xxx
We hebben een nieuw gastenboek waar we blij mee zijn.
Dus daarom een laat antwoord.
Bedankt voor jullie bezoeken, gezelligheid en warmte.
Tot volgend jaar, Erwin en Raf xxx
Even geduld...