Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Guido (ouwe pik) schreef op 28 september 2018
Van 1 sep. t/m 19 sep. 2018 weer genoten bij Erwin en Raf. Voor mij is dit nu de 6e of 7e keer, het voelt als thuiskomen. Op deze plek wordt ik gewoon intens gelukkig. Leuke mensen ontmoet, heerlijk gegeten en mijn lever verknalt..... kortom.... een top vakantie.
Lieve Erwin en Raf, bedankt voor alles en tot volgend jaar.
Dikke knuf Chantal & Guido.
Beheerdersantwoord van: corfubungalow
Goeiemorgen schattebouten!
We hebben een nieuw gastenboek waar we blij mee zijn.
Dus daarom een laat antwoord.

Bedankt voor jullie bezoeken, gezelligheid en warmte.
Tot volgend jaar, Erwin en Raf xxx
Even geduld...