Heerlijke vakantie gehad op Corfu bij Raf en Erwin die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Heel veel plezier gehad met deze toppers. Schitterende huisjes en van alle gemakken voorzien. Goed zwembad, de kinderen waren er niet weg te slaan. Gevulde koelkast bij aankomst. Mooie omgeving en heerlijk weer. Voor herhaling vatbaar!
Wil je laten weten hoe je vakantie was bij ons, of wil je anderen vertellen hoe je Corfu hebt ervaren? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.